Stor Blot: Spiller søger pack, pack søger spillere

Tanker og idéer angående scenarier man er tilmeldt eller skal være master for. Kig her for at tale med andre masters om scenarier du gerne vil hjælpe til med.

Stor Blot: Spiller søger pack, pack søger spillere

Postby stinna » Sun Mar 14, 2010 11:17 am

Brug gerne denne tråd til at søge spillere eller pack til Stor Blot.
stinna
Slagtermester

Re: Stor Blot: Spiller søger pack, pack søger spillere

Postby Magnus T. Hansen » Wed Mar 24, 2010 9:05 pm

Hey. ville nævne at der kommer en pack fra østerskov. vi har et beskedent kenskab til systemet, men der er en guru på skolen og vi har adgang til werewolf bogen
Magnus T. Hansen

Re: Stor Blot: Spiller søger pack, pack søger spillere

Postby stinna » Tue Mar 30, 2010 7:26 am

Magnus T. Hansen wrote:Hey. ville nævne at der kommer en pack fra østerskov. vi har et beskedent kenskab til systemet, men der er en guru på skolen og vi har adgang til werewolf bogen

Hej Magnus,

Tjek det oplæg jeg lige har lagt ind under "læs det her først" - jeres guru har sikkert rettelser - han/hun må gerne komme med ændringsforslag. :-)
stinna
Slagtermester

Svea søger pack

Postby stinna » Tue Mar 30, 2010 7:31 am

Hey

Jeg er arrangør på Blotet sammen med Søren Dalsgaard som også er con'ens kok. :-)

Jeg skal bruge et pack da mit sædvanlige crew holder skansen på con'en mens jeg er ude og rode i skoven. :-)

Jeg har allerede hyret Kia Christensen til at være med, men jeg vil gerne have 2-3 mere. Særligt en theurge / åndemager med lidt sans for drama og en kickass Ahroun /kriger med seriøse temperamentsproblemer vil være godt. :-) Kan også bruge en fiffig ragabash / trickster, gerne med et suverænt godt humør og intelligens til at bakke næsvisheden op.

Jeres i kamp og sang

Svea Ildmanke / Slagtermester Stinna
stinna
Slagtermester

Return to Scenarier