Låge nummer 12

Låge nummer 12

Postby Jutlander » Fri Dec 11, 2009 11:48 pm

Klokken er 00:44 om natten, og jeg har netop set, at mit scenarie gemte sig bag låge nummer 12 i julekalenderen. Jeg er vild med det grafiske arbejde, I har lavet. :D

Jeg vil sove godt i nat.
Jutlander

Re: Låge nummer 12

Postby stinna » Sat Dec 12, 2009 12:35 am

Hej Niels-Martin

Glad for at du ka' li' det - og long time no hear, forresten. Vi mødtes til Forum Con back in the day, og skrev lidt mens du var i... USA?

Jeg tænkte at et scenarie med den genre skulle have noget lidt hardcore, så jeg måtte bryde hjernen for at lave en blodeffekt, der var *nogenlunde*, og skrifttypen skulle være lidt rå .... og det virker, åbenbart.

Sov godt. :-D
stinna
Slagtermester

Postby Jutlander » Thu Dec 24, 2009 4:27 pm

Ja, det er rigtigt. Det var helt tilbage i 2004, da jeg stadig var ung og uskyldig.

Programmet for Ba-Con ser svinefedt ud. Jeg vil med vold og magt se, om jeg ikke kan trække nogle jyder med mig over til jer.
Jutlander

Postby stinna » Thu Dec 24, 2009 4:45 pm

:-D Super glad for at du kan lide programmet. Vi er også meget overraskede over HVOR spændende scenarier , der er blevet indsendt - ikke mindst dit. :-D

Vi debatterede hvor meget info vi skulle lægge på om Slasher '96, men siden det skal køre uden GM tænkte vi at det var mest fornuftigt at lægge det hele på så folk er godt forberedte. Når vi nærmer os skal vi nok snakke om hvordan det lige skal arrangeres for at blive en fantastisk succes.

Og jyder - jatak! Gerne! Uffe V. Jensen fra TRoA har snakket noget om at pakke en bil med TRoAnere for at køre over til os. TRoA er også blevet tilbudt at sætte en stand op, og jeg tror altså at de gør det - det samme gør Østerskov, hvis Mads Lunau kan få enderne til at nå sammen. :-D

Vi glæder os som små børn til juleaften... apropos.. ;-)
stinna
Slagtermester

Postby Jutlander » Sun Jan 24, 2010 7:02 pm

stinna wrote:Vi debatterede hvor meget info vi skulle lægge på om Slasher '96, men siden det skal køre uden GM tænkte vi at det var mest fornuftigt at lægge det hele på så folk er godt forberedte. Når vi nærmer os skal vi nok snakke om hvordan det lige skal arrangeres for at blive en fantastisk succes.
Selvom der ikke er en traditionel spilleder, vil det måske være godt, hvis én i hver spilgruppe får et ansvar for at læse scenariet igennem. Det kan eventuelt arrangeres på selve con'en. Hvis bare man få scenariet samme dag, som det skal spilles, burde det ikke tage lang tid at skabe sig det nødvendige overblik.

Hvis I stadig leder efter sponsorer, så skal I overveje at spørge Asgaard Games i Silkeborg. De har uhyggeligt konkurrencedygtige priser på rolle- og figurspil, og måske kunne de overtales til at sponsorere noget, hvis det kan hjælpe dem med at sprede budskabet om deres postordretjeneste på den anden side af Storebælt.
Jutlander

Postby Glenn Mollerup » Wed Feb 03, 2010 4:56 pm

Det er en fantastisk ide lige dër! Den vil jeg tage op på og kontakte Asgaard Games i nærmeste fremtid. Tusinde tak for ideen.
Glenn Mollerup

Return to Diskussion om Ba-Con 2010